Maan Group verbindt



Wat doe je als bevlogen lijmtechneut? Juist. Kansen zien en aan de slag. Groeien. LC Maan groeide uit tot 3 prachtige bedrijfstakken. (Lijm) Engineering, Special Products en een eigen Research & Development-afdeling. Echter, passende naamgeving ontbrak. Om nog niet eens te spreken over het logo, de vormgeving en alle commerciële activiteiten. Gelukkig mocht GUTS haar mouwen opstropen!



De Albert Heijn campagneslogan ‘lekker blijven plakken’ behoort eigenlijk toe aan de Maan Group. Expert in gecontroleerd en nauwkeurig lijmen. Op nano-niveau welteverstaan.

 

 

Dat verbinden gaat ze behoorlijk goed af.

Aan ons de structurele uitdaging om dat met hun doelgroepen te doen. We vertaalden het Maan-dna naar een een sprekende identiteit. In woord en beeld; opvallende huisstijldragers en uitnodigende communicatiemiddelen. Dat Maan dit jaar de Crossover Innovation Challenge (XIC) van de regio won, maakt ons werk een stuk gemakkelijker.

 

 

Sowieso hopen we dat u voortaan op Maan-dag aan de lijmspecialist zult denken…

Corporate identity als vertrekpunt voor design.